Liczba wyświetleń

poniedziałek, 15 lipca 2013

Najpiękniejsze zdjęcia jakie w życiu widziałam !

13 zdjęć chłopców z Afryki. 
Najpiękniejsze.
Najcudowniejsze.
i najprawdziwsze na świecie zdjęcia jakie w życiu widziałam.
Płaczący Harry, czuwający nad chorym chłopcem Liam, ich zabawy z tymi dziećmi, zeby tylko sprawić je szczęśliwszymi. Coś pięknego..

A większośc ludzi dalej będzie ich hejtować, za to, że wyglądają jak pedały, że są rozpieszczonymi gwiazdami, które myślą tylko o sobie. Ale Oni są całkowitym przeciwieństwem tego co widzą hejterzy.
Ludzie zazdroszczą im sławy, masy dziewczyn, które tylko marzą o spotkaniu z nimi.
Są najlepszym boysbandem jakiego w życiu słuchałam.
Pomagają innym, nie troszczą się tylko o siebie.
Te zdjęcia są na to dowodem.
Jakby było inaczej.. Nie byłoby ich. 

Robią spotkania z fanami, żeby sprawić by poczuli się szczęśliwsi, że widzieli na żywo swojego idola.
Osobiście, wiem, że pewnie nigdy ich nie poznam, ale mam nadzieję, że przyjdzie pora i na polskę!
Wierzę w to! Nawet ostatni rząd na wielkiej hali mógłby mnie cieszyć..

Chciałabym kiedyś zobaczyć jak któryś z nich obserwuje mnie na TT tak jak ja ich. Marzenie.
Ale wierzę, że się spełni bo właśnie do tego namawia mnie zespół, najlepszy zespół na świecie.
One Direction.
Oni są moimi idolami, mężami.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz