Liczba wyświetleń

czwartek, 18 lipca 2013

ROZDZIAŁ 21 !

*Oczami Zayna*
Byłem w pokoju razem z Liamem i Louisem. Gdy wróciliśmy do pokoju od razu zadzwoniłem do Norri i usiadłem na balkonie. Mogłem sobie spokojnie zapalić.
Ja: Hej Norri.
N:Zayn! I jak bylo na spotkaniu z fanami?
J:Nawet okej. Ale jestem wykończony.
N:Nie dziwię się. Alice i Baby były z Wami?
J:Tak, trochę szkoda, że Ciebie tutaj nie ma.
N:Zayn, rozmawialiśmy o tym, tak? To będzie taki mały test..
J:Tak wiem, ale tęsknię za Tobą.
N:Ja też chciałabym Cię już zobaczyć.
J:Okej, zadzwonię jutro. 
N:Dobranoc.
Rozłączyłem się, dokończyłem papierosa i weszłem do pokoju. 
-LOUIS ! -Stałem jak wryty i krzyknąłem. -Biegasz w samych majtkach po pokoju?
-No a co! -Powiedział i zaczął się wygłupiać.
-JAK MOGŁEŚ MI NIE POWIEDZIEĆ?! -Zapytałem i sam szybko się rozebrałem.
Ta noc była szalona. 




2 komentarze: