Liczba wyświetleń

środa, 17 lipca 2013

Trzecia rocznica powstania zespołu !

Jak wiecie, 23 lipca będziemy onchodzić 3 rocznicę powstania zespołu One Direction :3 Nie wiem jak Wy, ale ja się strasznie cieszę, że już tyle czasu spełniają swoje marzenie. Dobrze, że mogę z nimi być :>

Tego dnia mamy ubrać coś co nasz ulubieniec, więc ja ubieram czerwoną koszulkę polo, którą kupiłam kilka dni temu :D Do tego jasne jeansowe rurki, trampki i może Snap? :D LOOK NA HORANA! Haha, tylko w damskiej wersji :3

Tego samego dnia o godzinie 20:22 jest plan, żeby wypuścić w niebo lampiony, albo balony z Naszymi Twitterami, imionami, itd. Jak dla mnie to trochę bez sensu, bo one i tak pójdą od razu w górę i wątpię, że ktoś znajdzie później czyjegoś balona, czy lampion :x Dla tego Ja napiszę tam tylko jakieś swoje marzenie i tekst typu "Polish Directioners loves One Direction' .

Zamówiłam sobie dwa czerwone lampiony szczęścia. Wybrałam kolor taki jak wstążka, którą mam na nadgarstku :) Oby przyszły do wtorku :(

Wieczorem nowy rozdział, a może też dzisiejszy Look? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz